Configurator tuning
Afiseaza


Curatare filtru de particule


Programari
0751.666600
E-mail: office@avdturbo.ro
Va rugam sunati cu 2 ore inainte sau trimiteti-ne un mesaj aici.

Program: luni-vineri 9:30-18:00


Ne gasiti si aici
       
Intrebari frecvente


Cu cat imi poate creste puterea si cuplul? Pentru a afla date mai exacte va rugam sa consultati meniul "date masini" . Ca regula generala in functie de motorul autoturismului dumneavoastra puterea se modifica astfel: A. Motoare Turbo ( diesel si benzina ) - crestere de putere este intre 20 si 35% B. Motoare injectie normal aspirate - crestere de putere intre 5 si 12%
Cat dureaza operatia de efectuare a tuningului? Operatia dureaza intre 1h si 5h in functie de metoda folosita ( chip clasic, OBD sau BDM ).
Ce se intampla cu consumul? Consumul poate sa scada cu pana la 0.3-0.5 litri / 100km. Cum toti care cauta crestere de putere nu sunt tentati sa mearga la consum cu masina ci la performante in general majoritatea obtin performante mai bune ca inainte de optimizare cu un consum egal cu cel initial (sau uneori mai mare)
Pot sa mai folosesc softul original dupa modificare? Da, la cerere firma noastra va poate rescrie ECU cu softul original (din orice motiv doriti dvs)
Va scadea durata de viata a motorului ? NU. Prin optimizarea ECU-ului nu se forteaza parametrii admisi de producator. Modificarile facute se incadreaza in tolerantele cerute de fabricatntul autoturismului pieselor componente motorului.Se poate face si o optimizare depasind limita superioara a tolerantelor acestor piese dar astfel de modificare nu este destinata utilizarii zi de zi ( chiar si modelul A a lui Henry Ford avea o tija pe coloana de directie cu ajutorul careia soferul putea controla aprinderea. Scopul era sa imbunatateasca performantele motorului prin ajustarea momentului injectiei si amestecul cel mai bun de aer-combustibil).
Este remaparea OBD detectabila la inspectiile periodice ? NU. Parametrii motorului sunt modificati pornind de la softul original al motorului. Avantajul remaparii OBD fata de chiptuningul clasic este ca se sare peste pasul cu desfacerea ECU-ului si interventia HARDWARE in el prin dezlipire si lipire. Aceasta operatiune pe langa faptul ca nu poti sa stii cum se va comporta peste 4-5 ani dupa supuneri la incalziri si raciri (vara se poate ajunge la 50-60 de grade in cutia ECU , iar iarna usor la -20grade). Remaparea OBD se face rescriind chipul original prezent in masina. Singurul dezavantaj este ca la astfel de modificare se incadreaza doar autoturismele fabricate dupa 2000. Cele fabricate inainte de 2000 trebuiesc modificate prin chiptuning clasic.


Aveti intrebari care nu se regasesc in lista? Va rugam sa ne contactati prin adrea de e-mail, telefon sau prin formularul de contact disponibile in pagina de contact.
Debug toolbar